Ajankohtaista

Kaiken ajankohtaisen lisäksi julkaisemme B2B eCommerce Insight -uutiskirjettä joka on suomalaisille B2B-päättäjille suunnattu tietopaketti. 

Paranna asiakaskokemusta (ei pelkkää verkkokauppaa)
Perinteisestä b2b verkkokaupassa tuotteiden tilaaminen saa usein ylisuuren painoarvon. Tilaaminen on kuitenkin vain yksi vaihe asiakkaan palvelussa. Jos digitaalisia kohtaamisia lähestyy asiakaskokemuksen näkökulmasta, löytyy paljon tietoa, palvelutapahtumia ja mahdollisuuksia, jotka jää usein käsityön varaan. Näitä voisi koota vaikka "Asiakkaan työpöydälle".
Tehosta myyntiä tuotetiedon avulla!
Tuotetiedonhallinnan merkitystä ja hyötyjä kyseenalaistetaan edelleen yllättävän usein, kun keskustellaan liiketoiminnalle merkittävien ratkaisujen kehittämisestä. Syynä tuntuu olevan usein suuri työmäärä tiedon keräämisessä tai puutteelliset resurssit. Toki tuotetiedon kerääminen on usein työlästä alkuvaiheessa, mutta ilman panostusta ei tule palkintoa. Entä jos tuotetietoon panostamista tarkastellaan hyötyjen kautta?
e21 Solutions Oy vahvistaa johtoaan
e21 Solutions on nimittänyt Juha Rokkasen yhtiön hallituksen ja johdon advisoriksi sekä interim Chief Strategic Officeriksi (CSO) 1.5.2023 alkaen. Nimityksen tavoitteena on vahvistaa ja kehittää yrityksen asemaa digitaalisen liiketoiminnan alalla ja nimitys kytkeytyy tiiviisti organisaation kasvustrategiaan kohti seuraavaa kokoluokkaa.
Voita tarjouskilpailu erinomaisella asiakaskokemuksella
Tarjouskilpailu on B2B-myynnin arkipäivää. On niin monta liikkuvaa tekijää ja moninaista asiaa, jotka vaikuttavat tarjouskilpailussa menestymiseen eli kaupan voittamiseen. Välillä tuntuu, että koko tarjouskilpailu on henkimaailman asia. Mutta ei se ole. Siihenkin voi vaikuttaa. Mietitäänpä esimerkiksi tarjouskilpailua, jossa asiakkaalla on useita eri vaihtoehtoja, mutta tuotteet teknisesti hyvin lähellä toisiaan. Erottautumista pyritään tekemään esimerkiksi hinnan, saatavuuden tai toimitusajan kohdalla. Mutta harvemmin mietitään, voisiko erottautua erinomaisella asiakaskokemuksella.
Ylivoimainen tarjoustyökalu B2B-myyntiin
Erilaisia tarjoustyökaluja on tarjolla lähes jokaiseen tarpeeseen. On näennäisesti ilmaisia ohjelmistoja, laajoja ohjelmistojen ekosysteemejä sekä helposti käyttöön otettavia työkaluja. Miten näistä sitten voi löytää sen omalle yritykselle ja etenkin oman yritysmyynnin tarpeisiin sopivan työkalun?
Wordpress vai räätälöity ratkaisu B2B-myyntiin?
Asiakaspalavereissa tulee välillä vastaan mietintöjä, miksi sivuston uudistusta ei tehtäisi Wordpressin avulla. Se kun mahdollistaa aivan kaiken, on ilmainen ja yleensä tekijäkin löytyy omasta takaa - se kuuluisa “veljenpoika”.
Liity B2B eCommerce Insight postituslistalle

Haluamme varmistaa, että saatte käyttöönne parhaat työkalut ja tiedot, jotka auttavat teitä saavuttamaan liiketoimintanne tavoitteet. Postituslistalle liittyminen ei sido sinua mihinkään, emmekä luovuta yhteystietojasi eteenpäin.