Asiakkaalle tarjotut palvelut omasta tuotekannasta hintoineen, tilaushistoriasta ja tallennetuista ostoskoreista on nopeuttanut asiointia kanssamme ja samalla asiakaspalvelun puhelinjonot ovat lyhentyneet.
Suurin hyöty yhteistyöstä e21:n kanssa on ollut asiakaspalvelun tason paraneminen.
Verkkokaupan avulla palvelemme entistä paremmin niin sopimusasiakkaita kuin tärkeitä jälleenmyyjiäkin.
Helvatin hyvin toimii! Tätä on nautinto naputella. Eilen illalla puoli yhteentoista asti ja täällä toimistolla edelleen homma jatkuu.Ei saisi kehittään näin koukuttavia työkaluja.
Haimme toimittajaa, jolla on erinomainen rakennustuoteteollisuuden ymmärrys, tarpeeseemme parhaat ratkaisut ja kenen kanssa yhteistyö tuntuu luontevalta. e21 täytti kaikki nämä kriteerit ja uskomme, että saamme tästä yhteistyöstä vielä paljon tehoja omaan toimintaamme.
Meillä verkkoliiketoiminta tuo jatkuvaa lisämyyntiä tuotteillemme. Asiakastyytyväisyysmittauksen mukaan verkosta ostaneiden asiakkaiden kesken tulos olis huikeat 4,7/5 tyytyväisyysasteikolla. Tulos on enemmän kun osasimme ikinä toivoa.
Konfiguraattori tarjoaa asiakkaille mahdollisuuden rakentaa itsenäisesti liiketoimintaan sopivan nestejäähdytysratkaisun. Verkossa toimivaa konfiguraattoria voi käyttää milloin vain ja missä vain → asiakas ei ole riippuvainen myynnin tavoitettavuudesta.
Asiakkaidemme mielestä tilausten teko on nyt nopeaa ja tehokasta kun järjestelmä täyttää tehdyt tilaukset älykkäästi ja heillä on käytössä kattavat tilaushistoriatiedot ja ajantasalla oleva varastotilanne.
Uusi huoltopalvelu on vähentänyt aiemman järjestelmän edellyttämän pääkäyttäjän kriittistä roolia. Nyt koko huoltoprosessissa hyödynnettävä tieto on pilvessä, jolloin tieto ei ole enää yhden henkilön takana. Koska uuden palvelun myötä kellosepät täyttävät itse huoltotiedot verkkoon, ei aiempi pääkäyttäjä ole enää vastuussa huoltoon liittyvien tietojen selvittämisestä.
Palveluun toteutettiin mobiilioptimoitu sopimusasiakkaille kohdistettu tilausjärjestelmä, joka parantaa nykyisten asiakkaiden palvelua. Kirjautumalla palveluun asiakkaat pääsevät näkemään omat asiakaskohtaiset hintatietonsa, jolloin tilausten tekeminen on helppoa ja nopeaa, jopa ihan työmaalta.
Verkkopalvelun johtoajatuksena on ollut helppokäyttöisyys. Käyttäjät löytävät helposti tarvitsemansa lomakkeet, täyttää sekä tulostaa ne ja niihin liittyvät sopimusehdot ja tehtäväluettelot. Tämän lisäksi Sopimuslomake.net on monen käyttäjäorganisaation ensisijainen ja myös ainoa sopimusarkisto. Siitä onkin tullut on rakennustoimialan laajasti hyväksymä ja käyttämä palvelu.
Uuden verkkopalvelun kautta voimme palvella asiakkaita entistä paremmin ja tehokkaammin. Oli hienoa nähdä, miten luontevasti asiakkaat lopulta siirtyivät verkkokaupan käyttäjiksi.
Tämä sivusto on optimoitu uusimmille selaimille ja puhelimille. Emme voi taata, että kaikki ominaisuudet toimivat vanhemmilla selaimilla ja puhelimilla.