Asiakkaat / TecaFlow
Tecalemit Flow Oy (TecaFlow) toimii raskaan teollisuuden yritysten kokonaisvaltaisena toimittajana ja kumppanina. Kattava tuotevalikoima käsittää venttiilit, pumput, prosessiautomaation kenttälaitteet, instrumentoinnin ja tyhjiötekniikan sekä vesihuollon prosessilaitteet. TecaFlow:n toimintaan kuuluu tuotemyynnin ja –markkinoinnin lisäksi tekninen palvelu, joka vastaa laitteiden käyttöönotosta, koulutuksesta, asennuksista ja huollosta.
Lähtötilanteessa yrityksen tuotetiedot olivat useassa eri järjestelmässä ja monenlaisessa muodossa (ERP, esitteet, verkkosivu), jonka vuoksi niiden ylläpito ja hallinta oli hankalaa ja aikaa vievää. Lisäksi verkkopalvelun tekninen ratkaisu ei mahdollistanut liiketoiminnan kehitystarpeita.
Kehitysprojektin tavoitteeksi asetettiinkin tuotetiedon hallinnan tehostaminen sekä julkaistavan tuotetiedon laadun parantaminen. Lisäksi tavoitteena oli hyödyntää verkkoa entistä tehokkaammin myynnin tukena, kuten:
Helpottamalla asiakkaiden tiedonhankintaa ja tuotteiden vertailua ja valintaa, pystyttiin samanaikaisesti sekä tavoittelemaan parempaa asiakastyytyväisyyttä että lisää myyntiä.
Kehitysprojektissa määriteltiin käyttäjäryhmät, jotka tarvitsevat verkkopalvelun tietoja ja työkaluja eniten. Samalla selvitettiin heidän tietonsa yrityksestä ja tuotteista sekä tiedontarpeensa. Tuloksena syntyi kolme käyttötapausta:
Käyttötapausten avulla tarjottiin kullekin ryhmälle sopivaa tietoa: osa sai suoran polun ratkaisuihin, osa valintoja käyttökohteen mukaan, ja osa pääsyn yhteystietoihin. Näin kaikki löytävät tarvitsemansa helposti ja nopeasti.
Parantunut asiakaspalvelu
Yhteydenottojen määrä kasvoi
Toiminta tehostui: vähemmän virheitä ja turhaa työtä
Kanssamme saat omistautuneen tiimin, joka todella välittää liiketoiminnastasi. Olemme mukana pitkällä tähtäimellä, sitoutuneina ymmärtämään tavoitteesi ja työskentelemään kanssasi niiden toteuttamiseksi alusta loppuun.
Meistä
Työpaikat
Arvostamme aikaasi! Mikko ottaa sinuun yhteyttä vuorokauden sisällä.
Helvatin hyvin toimii! Tätä on nautinto naputella. Eilen illalla puoli yhteentoista asti ja täällä toimistolla edelleen homma jatkuu.Ei saisi kehittään näin koukuttavia työkaluja.
Suurin hyöty yhteistyöstä e21:n kanssa on ollut asiakaspalvelun tason paraneminen.
Asiakkaalle tarjotut palvelut omasta tuotekannasta hintoineen, tilaushistoriasta ja tallennetuista ostoskoreista on nopeuttanut asiointia kanssamme ja samalla asiakaspalvelun puhelinjonot ovat lyhentyneet.
Tämä sivusto on optimoitu uusimmille selaimille ja puhelimille. Emme voi taata, että kaikki ominaisuudet toimivat vanhemmilla selaimilla ja puhelimilla.