Asiakkaat / Haucon
HauCon Finland Oy kuuluu yhteen pohjoismaiden johtavista erikoistuotteiden ja teknisten ratkaisujen jälleenmyyjistä rakennusteollisuudelle ja elementtitehtaille. Yritys valmistaa ja tuo maahan alan huipputuotteita sekä osallistuu aktiivisesti alan tuotekehitykseen. HauCon on myös hieno esimerkki pk-yrityksestä, joka hyödyntää verkon mahdollisuudet tuotetiedon jakamisessa ja myynnin työkaluna. Verkkopalvelulle asetetut tavoitteet voidaan mitata suoraan euroina.
HauCon haluaa olla paras yhteistyökumppani ja tarjota alan parasta palvelua. Verkkopalvelun uudistus -projektin yksi tärkeimpiä tavoitteita olikin tavoittaa ja palvella myös niitä asiakkaita, joita henkilökohtainen myynti ei tavoita. Lisäksi verkkopalvelun lähtökohdaksi asetettiin HauConin tunnettuuden vahvistaminen.
HauConilla on monenlaisia asiakasryhmiä kuten rakennesuunnittelijat, työmaiden asiantuntijat sekä projektijohto. Palvelumuotoilun keinoin rakensimme asiakasymmärryksen pohjalta erilaiset profiilit sekä asiakkuuspolut, joiden pohjalta palvelun uudistaminen lähti liikkeelle.
Asiakkaiden tavoitettavuus ja palvelu kulminoitui kattavan tuotetiedon tarjoamiseen. Uudistetusta palvelusta asiakkaiden on helppo löytää laadukas tuotetieto sekä tuotteista että yrityksen tarjoamista ratkaisuista. Tuotteita voi hakea sekä tuotekategorian että tuotenumeron tai -nimen avulla, joka nopeuttaa oikeiden tuotteiden löytymistä. Kattavan tuotetiedon tarjoaminen verkossa mahdollistaa HauConille myös paremman hakukonelöydettävyyden, joka kasvattaa yrityksen näkyvyyttä ja tunnettuutta.
Palveluun toteutettiin sopimusasiakkaille kohdistettu tilausjärjestelmä, joka parantaa nykyisten asiakkaiden palvelua. Kirjautumalla palveluun asiakkaat pääsevät näkemään omat asiakaskohtaiset hintatietonsa, jolloin tilausten tekeminen on helppoa ja nopeaa. Koska moni HauConin asiakas on jatkuvasti liikkeellä tai työmaalla, panostimme erityisesti palvelun mobiilikäytettävyyteen. Sitä kautta tuotteiden selaaminen ja tilaaminen onnistuu missä vain.
HauConin kehitystyön kantavana ajatuksena on ollut ja tulee olemaan asiakkaan ostamisen helpottaminen ja myynnin tuki. Ketterän kehittämisen menetelmiä hyödyntäen palveluun tulee asteittain erilaisia kohderyhmiä palvelevia työkaluja ja myynnin työtä helpottavia ratkaisuja.
Kanssamme saat omistautuneen tiimin, joka todella välittää liiketoiminnastasi. Olemme mukana pitkällä tähtäimellä, sitoutuneina ymmärtämään tavoitteesi ja työskentelemään kanssasi niiden toteuttamiseksi alusta loppuun.
Meistä
Työpaikat
Arvostamme aikaasi! Mikko ottaa sinuun yhteyttä vuorokauden sisällä.
Asiakkaidemme mielestä tilausten teko on nyt nopeaa ja tehokasta kun järjestelmä täyttää tehdyt tilaukset älykkäästi ja heillä on käytössä kattavat tilaushistoriatiedot ja ajantasalla oleva varastotilanne.
Uusi huoltopalvelu on vähentänyt aiemman järjestelmän edellyttämän pääkäyttäjän kriittistä roolia. Nyt koko huoltoprosessissa hyödynnettävä tieto on pilvessä, jolloin tieto ei ole enää yhden henkilön takana. Koska uuden palvelun myötä kellosepät täyttävät itse huoltotiedot verkkoon, ei aiempi pääkäyttäjä ole enää vastuussa huoltoon liittyvien tietojen selvittämisestä.
Tämä sivusto on optimoitu uusimmille selaimille ja puhelimille. Emme voi taata, että kaikki ominaisuudet toimivat vanhemmilla selaimilla ja puhelimilla.