Asiakkaat / TVV
Turun Vapaavarasto (TVV) tarjoaa turvallisia ja tehokkaita varastointipalveluita sekä vienti- että maahantuontiyrityksille. Käytännössä siis TVV ottaa tuotteita välivarastoon ja toimittaa niitä eteenpäin asiakkaiden toiveiden mukaisesti. Palvelut ulottuvat koneiden ja teollisuusmateriaalien kenttävarastoinnista herkempien tavaroiden lämpimään varastointiin. Yritys on kasvanut voimakkaasti ja panostaa myös digitaalisuuteen merkittävästi.
TVV tunnetaan helppojen ja suoraviivaisten varastointipalveluiden tarjoamisesta. Palveluiden helppoutta vahvistaakseen he halusivat suoraviivaistaa myös asiakkaiden saapumisilmoitusten ja noutotilausten tekemisen. Lähtökohta toiminnan digitalisoinnissa olikin yksinkertaistaa ja vähentää asiakkaalta edellytettävän työn määrää sekä tehostaa samalla yrityksen oman henkilökunnan työntekoa automatisoimalla varastonhallintaan liittyviä rutiinitehtäviä.
Yhteiseksi tavoitteeksi asetimme asiakaslähtöisen tilaus- ja noutopalvelun toteuttamisen asiakkaille. Asiakaslähtöisyyttä edusti tässä projektissa asiakkaan toiminnan huomioiva ja turhien tai työllistävien tehtävien poistamiseen keskittyvä suunnittelu.
Projektissa oli mukana myös toiminnanohjausjärjestelmän tarjoaja, joten etenkin alkuvaiheessa yhteisen kielen, yhteisen tavoitteen sekä vastuiden määrittely vaati aikaa ja toisiin tutustumista. Mutta toisaalta saimme olla sillanrakentajia yhteistyön muodostamisessa sekä rakennettua toimivan yhteistyön eri osapuolien välille.
Onnistumisesta kertoo se, että palvelua käytetään paljon. Kokemuksesta tiedämme, että uuden palvelun käyttöönoton pitää tuoda selkeää hyötyä loppukäyttäjälle. Tässä onnistuimme!
Lue artikkeli TVV:n digitalisoitumisestaDigitaalisuudella ketteryyttä varastointiin (2021)
"Lähdimme toteuttamaan asiakaslähtöistä ratkaisua, joka tehostaa sekä asiakkaan että meidän omaa toimintaamme. Tässä onnistuimme! Siitä kertoo palvelun jatkuvasti kasvava käyttömäärä sekä turhan käsityön poistuminen."- Stefan Lindström, Toimitusjohtaja, Turun Vapaavarasto
Arvostamme aikaasi! Mikko ottaa sinuun yhteyttä vuorokauden sisällä.
Kanssamme saat omistautuneen tiimin, joka todella välittää liiketoiminnastasi. Olemme mukana pitkällä tähtäimellä, sitoutuneina ymmärtämään tavoitteesi ja työskentelemään kanssasi niiden toteuttamiseksi alusta loppuun.
Meistä | Työpaikat
Uusi huoltopalvelu on vähentänyt aiemman järjestelmän edellyttämän pääkäyttäjän kriittistä roolia. Nyt koko huoltoprosessissa hyödynnettävä tieto on pilvessä, jolloin tieto ei ole enää yhden henkilön takana. Koska uuden palvelun myötä kellosepät täyttävät itse huoltotiedot verkkoon, ei aiempi pääkäyttäjä ole enää vastuussa huoltoon liittyvien tietojen selvittämisestä.
Palveluun toteutettiin mobiilioptimoitu sopimusasiakkaille kohdistettu tilausjärjestelmä, joka parantaa nykyisten asiakkaiden palvelua. Kirjautumalla palveluun asiakkaat pääsevät näkemään omat asiakaskohtaiset hintatietonsa, jolloin tilausten tekeminen on helppoa ja nopeaa, jopa ihan työmaalta.
Tämä sivusto on optimoitu uusimmille selaimille ja puhelimille. Emme voi taata, että kaikki ominaisuudet toimivat vanhemmilla selaimilla ja puhelimilla.