Uusia asiakkaita houkutteleva ja nykyisiä asiakkaita palveleva ratkaisu
Koska Widnin tuhansiin tuotteisiin liittyvää tietoa löytyi eri puolilta organisaatiota, projekti aloitettiin tuotetiedon hallinnan uudistamisella. Ensin hajallaan olevalle tekniselle ja kaupalliselle tiedolle luotiin systemaattinen tapa tiedon tallentamiseen ja päivittämiseen. Tieto koottiin keskitettyyn järjestelmään, josta sitä on nyt helppo ylläpitää, rikastaa ja jakaa haluttuihin kanaviin.
Keskitetyn tuotetiedon hallinnan rinnalle rakensimme verkkopalvelun, joka koostuu julkisesta ja avoimesta osuudesta sekä olemassa oleville sopimusasiakkaille kohdistetusta verkkokaupasta. Keskitetty tuotetiedon hallinta mahdollistaa tuotteiden teknisen tuotetiedon rikastamisen kaupallisilla kuvauksilla, jotka voidaan sitten julkaista helposti ja nopeasti sekä avoimeen että suljettuun verkkopalveluun. Näin asiakkailla on aina laadukas tieto käytettävissään.