Tavoitteena parempi palvelu
Thinkflow halusi parantaa tuotteiden löydettävyyttä sekä asiakkaidensa palvelua verkossa. Palveluksi määriteltiin muun muassa helppo ja nopea asiointi tehokkaan tilaus-toimitusketjun avulla. Lisäksi Thinkflow halusi tukea myyntityötä tarjoamalla verkkopohjaiset työkalut niin tuote-esittelyyn kuin tilausten tekoon aika- ja paikkariippumattomasti.
e21 toteutti Thinkflow Oy:lle erityisesti sopimusasiakkaita palvelevan verkkopalvelun, jossa asiakkaat näkevät omat tilaustietonsa, omat suosikkituotteensa sekä sopimushintansa. Verkkopalvelun kautta asiakkaat voivat tehdä tilauksia silloinkin, kun Thinkflown asiakaspalvelu on kiinni. Uusi b2b-verkkokauppa tukee ammattiostajien tarpeita ja tarjoaa muun muassa Pikatilaus-mahdollisuuden, jonka kautta tuotteiden tilaus on nopeaa pelkän tuotenumeron avulla.
Verkkokauppaan rakennettiin työkalut myös myynnille, joka voi nyt tehdä asiakkaan kanssa yhdessä tai asiakkaan puolesta tarvittavat tilaukset suoraan verkkopalvelun kautta.