Ajankohtaista

Kaiken ajankohtaisen lisäksi julkaisemme B2B eCommerce Insight -uutiskirjettä joka on suomalaisille B2B-päättäjille suunnattu tietopaketti. 

Optimoi myös digitaalista myyntisuppiloa
Yksi tärkeimpiä myynnin kasvattamisen työkaluja on myynnin suppilon optimointi: parempaa tunnettavuutta, lisää näkyvyyttä, lisää liidejä, enemmän tuloksellisia kontaktointeja, enemmän kauppaa ja asiakkuuden hoito sekä lisämyynti.
Vapauta myyjät kannattavaan myyntityöhön
Teollisuuteen ja teknisen kaupan alalle ennustetaan kasvua. Miten varmistat, että myyjien aika riittää kaikkien asiakkuuksien hoitamiseen?
Digitalisaatiosta iso osa on uskallusta
Et enää pärjää sillä, että teet samaa kuin aina ennenkin. Asiakkaiden tapa toimia muuttuu, toimintaympäristö muuttuu ja kilpailijoiden toiminta muuttuu.
Liity B2B eCommerce Insight postituslistalle

Haluamme varmistaa, että saatte käyttöönne parhaat työkalut ja tiedot, jotka auttavat teitä saavuttamaan liiketoimintanne tavoitteet. Postituslistalle liittyminen ei sido sinua mihinkään, emmekä luovuta yhteystietojasi eteenpäin.