Ajankohtaista

Kaiken ajankohtaisen lisäksi julkaisemme B2B eCommerce Insight -uutiskirjettä joka on suomalaisille B2B-päättäjille suunnattu tietopaketti. 

Paranna asiakaskokemusta (ei pelkkää verkkokauppaa)
Perinteisestä b2b verkkokaupassa tuotteiden tilaaminen saa usein ylisuuren painoarvon. Tilaaminen on kuitenkin vain yksi vaihe asiakkaan palvelussa. Jos digitaalisia kohtaamisia lähestyy asiakaskokemuksen näkökulmasta, löytyy paljon tietoa, palvelutapahtumia ja mahdollisuuksia, jotka jää usein käsityön varaan. Näitä voisi koota vaikka "Asiakkaan työpöydälle".
Liity B2B eCommerce Insight postituslistalle

Haluamme varmistaa, että saatte käyttöönne parhaat työkalut ja tiedot, jotka auttavat teitä saavuttamaan liiketoimintanne tavoitteet. Postituslistalle liittyminen ei sido sinua mihinkään, emmekä luovuta yhteystietojasi eteenpäin.