Ajankohtaista

Kaiken ajankohtaisen lisäksi julkaisemme B2B eCommerce Insight -uutiskirjettä joka on suomalaisille B2B-päättäjille suunnattu tietopaketti. 

Kylmäsoitoista asiantuntevaan myyntiin
Nykypäivän B2B-myyjän työnkuva alkaa siitä, että hän selvittää mistä yrityksistä tullaan verkkopalveluun ja mistä aiheesta kävijä on ollut kiinnostunut. Tämän jälkeen myyjä selvittää, kenen kanssa tulee sopia henkilökohtainen tapaaminen tai videoneuvottelu.
Mitä markkinoinnin automaatio tarkoittaa?
Markkinoinnin automaatiossa on kyse paljon muustakin kuin teknologiasta.
Miten parantaa asiakaskokemusta verkossa?
Ohjattu ostaminen erilaisten tuotekonfiguraatoreiden avulla helpottaa asiakkaiden ostamista.
Liity B2B eCommerce Insight postituslistalle

Haluamme varmistaa, että saatte käyttöönne parhaat työkalut ja tiedot, jotka auttavat teitä saavuttamaan liiketoimintanne tavoitteet. Postituslistalle liittyminen ei sido sinua mihinkään, emmekä luovuta yhteystietojasi eteenpäin.