Asiakkuuksista kilpaillaan jo verkossa
Asiakkaamme eivät ole meidän omaisuutta vaikka kovasti niin haluaisimmekin. Ensimmäisen kaupan jälkeen pahin paine tietty helpottaa ja luottamus pitkäjänteiseen yhteistyöhön kasvaa. On mukava tuudittautua alkavan yhteistyön huumaan ja kuvitella että asiakas näkee vain meidät ja meidän tuotteemme. Mutta eihän se valitettavasti näin mene.
B2B-ostajat ovat verkossa, oletko sinä?
B2B-ostajat ovat ammattiostajia. He tietävät mitä he haluavat, he osaavat kilpailuttaa ja asettaa tarkat kriteerit toimittajille, neuvotella hinnat ja vaatia tiukat sopimusehdot. Mutta kuinka moni toimittaja on reagoinut ammattiostajien ostokäyttäytymisen muutokseen? Kirjoitimme aiheesta Rakennuslehti.fi blogiin. Käy lukemassa!