Miten kehittää tiimityötä etätyön aikana
Grape People toteutti e21:lle tiiminkehityspäivän, jossa pohdittiin yhteisöllisyyttä ja viihtyvyyttä työpaikalla.
Paranna asiakaskokemusta (ei pelkkää verkkokauppaa)
Perinteisestä b2b verkkokaupassa tuotteiden tilaaminen saa usein ylisuuren painoarvon. Tilaaminen on kuitenkin vain yksi vaihe asiakkaan palvelussa. Jos digitaalisia kohtaamisia lähestyy asiakaskokemuksen näkökulmasta, löytyy paljon tietoa, palvelutapahtumia ja mahdollisuuksia, jotka jää usein käsityön varaan. Näitä voisi koota vaikka "Asiakkaan työpöydälle".
Tehosta myyntiä tuotetiedon avulla!
Tuotetiedonhallinnan merkitystä ja hyötyjä kyseenalaistetaan edelleen yllättävän usein, kun keskustellaan liiketoiminnalle merkittävien ratkaisujen kehittämisestä. Syynä tuntuu olevan usein suuri työmäärä tiedon keräämisessä tai puutteelliset resurssit. Toki tuotetiedon kerääminen on usein työlästä alkuvaiheessa, mutta ilman panostusta ei tule palkintoa. Entä jos tuotetietoon panostamista tarkastellaan hyötyjen kautta?
e21 Solutions Oy vahvistaa johtoaan
e21 Solutions on nimittänyt Juha Rokkasen yhtiön hallituksen ja johdon advisoriksi sekä interim Chief Strategic Officeriksi (CSO) 1.5.2023 alkaen. Nimityksen tavoitteena on vahvistaa ja kehittää yrityksen asemaa digitaalisen liiketoiminnan alalla ja nimitys kytkeytyy tiiviisti organisaation kasvustrategiaan kohti seuraavaa kokoluokkaa.
Voita tarjouskilpailu erinomaisella asiakaskokemuksella
Tarjouskilpailu on B2B-myynnin arkipäivää. On niin monta liikkuvaa tekijää ja moninaista asiaa, jotka vaikuttavat tarjouskilpailussa menestymiseen eli kaupan voittamiseen. Välillä tuntuu, että koko tarjouskilpailu on henkimaailman asia. Mutta ei se ole. Siihenkin voi vaikuttaa. Mietitäänpä esimerkiksi tarjouskilpailua, jossa asiakkaalla on useita eri vaihtoehtoja, mutta tuotteet teknisesti hyvin lähellä toisiaan. Erottautumista pyritään tekemään esimerkiksi hinnan, saatavuuden tai toimitusajan kohdalla. Mutta harvemmin mietitään, voisiko erottautua erinomaisella asiakaskokemuksella.