Happirikasta joulua!
Juhlitaan hyvässä hapessa joulua ja sallitaan se Itämerellekin. Lahjoitimme joululahjarahat Itämeren hyväksi.
Tilataan yksi innovaatio–ketterällä pilottihankkeella
Miksi suunnitella gigalomaanisia digiprojekteja, kun liiketoimintaa voidaan kehittää jatkuvasti kevyillä muutoksilla?
Liidihankinnan digitalisointi tilausten kasvun moottorina
Huippumyyjä hakusessa? Tutustu liidihankinnan digitalisointiin!
B2B-myyjän kuolema
B2B-myyjien työpaikat ovat vaarassa, etenkin rutiininomaista työtä tekevien keskuudessa.
Vältä virheitä asiakaspalvelun digitalisoinnin avulla
Kun myyntiä ja asiakkuuden hoitoa tarkastelee kokonaisuutena ja määrittelee eri vaiheissa tarvittavan tiedon ja dokumentit, muodostuu mainio pohja ja perusta myynnin ja asiakaspalvelun digitalisoinnille.
Mahtuuko asiakaskeskeisyys verkkoon?
Onhan siellä netissä tilaa, mutta joidenkin asioiden vieminen verkkoon on vaikeaa. Yksi niistä on asiakaskeskeisyys.
Riittääkö myyjien aika vastata kasvaneeseen kysyntään?
Tarjouspyyntöjen ja tilausten määrän ennustetaan lisääntyvän ensi vuoden aikana.
Optimoi myös digitaalista myyntisuppiloa
Yksi tärkeimpiä myynnin kasvattamisen työkaluja on myynnin suppilon optimointi: parempaa tunnettavuutta, lisää näkyvyyttä, lisää liidejä, enemmän tuloksellisia kontaktointeja, enemmän kauppaa ja asiakkuuden hoito sekä lisämyynti.
Vapauta myyjät kannattavaan myyntityöhön
Teollisuuteen ja teknisen kaupan alalle ennustetaan kasvua. Miten varmistat, että myyjien aika riittää kaikkien asiakkuuksien hoitamiseen?
Digitalisaatiosta iso osa on uskallusta
Et enää pärjää sillä, että teet samaa kuin aina ennenkin. Asiakkaiden tapa toimia muuttuu, toimintaympäristö muuttuu ja kilpailijoiden toiminta muuttuu.
”Pitää varoa ettei johtoryhmä innostu!”
Myynnin tehostamiseen liittyvän hankkeen ei tarvitse olla valtava, koko johtoryhmän huomion vaativa hanke. Riittää, että lähdetään liikkeelle pienin askelin.
Asiakaskokemus digitalisoinnin askelkarttana
Mutta mitä asiakaskokemus tarkoittaa?
Kylmäsoitoista asiantuntevaan myyntiin
Nykypäivän B2B-myyjän työnkuva alkaa siitä, että hän selvittää mistä yrityksistä tullaan verkkopalveluun ja mistä aiheesta kävijä on ollut kiinnostunut. Tämän jälkeen myyjä selvittää, kenen kanssa tulee sopia henkilökohtainen tapaaminen tai videoneuvottelu.
Mitä markkinoinnin automaatio tarkoittaa?
Markkinoinnin automaatiossa on kyse paljon muustakin kuin teknologiasta.
Miten parantaa asiakaskokemusta verkossa?
Ohjattu ostaminen erilaisten tuotekonfiguraatoreiden avulla helpottaa asiakkaiden ostamista.
Miten tehdä enemmän tarjouksia ja vähemmän virheitä?
Verkkoon rakennettu Tuotevalitsin ohjaa ostamista heti ensimmäisestä askeleesta lähtien.
Tuotevalitsimella tehoa myyntiin
Teknisten tuotteiden myynnin haaste on se, että jokainen tarjous pitää räätälöidä jokaisen asiakastarpeen, käyttökohteen ja haluttujen ominaisuuksien mukaan.