Hyviä uutisia sinne myyntijohdon palavereihin
Yhä useamman b-to-b-palvelun myynti kasvaa nopeimmin verkossa. Se tarkoittaa, että jokaista asiakasta ja myyntitapahtumaa voi seurata. Se tarkoittaa, myös, että siitä voi oppia ja sitä voi tehostaa.
Asiakkuudet luodaan kokemusten kautta
Tällaisena kunnon pakkastalvena mitataan onko tullut ostettua pohjoisen oloihin tehty auto – vai hyvännäköinen mutta hyödytön sporttipeli. Tai onko miljoonatalossa kunnon eristeet – vai pelkästään näyttävä osoite ja ulkoverhoilu. Toki brändi on tärkeä, mutta elämän realiteetti on, että auton pitää kulkea ja talon pysyä lämpimänä.
Tositarinoita siitä miten onnistut verkossa
4 x 15 seminaarimme keskiviikkona 28.4.Verkkopalvelut ja b-to-b-myynnin johtaminen onnistui palautteen mukaan erinomaisesti. Tilaisuus juhlisti samalla e21:n 10-vuotista alkumatkaa.