Liiketoiminnan digitalisoinnissa onnistuminen vaatii muutosta - kuinka valmis sinä olet?
Digitalisaatio kutsuu kaikkia muutokseen. Asiakas – kuluttaja tai ammattiostaja – haluaa ostaa ja saada palvelua uusilla tavoilla. Toimittajan on syytä luoda nahkansa uusiksi tarjotakseen asiakaskokemuksen, jota muiden on vaikea kopioida. Asiakaskokemuksen johtaminen onkin yrityksen merkittävin prosessi, joka on syytä osata digiajassa erityisen hyvin.
Näin voit tuoda yrityksesi kilpailuedun verkkoon!
Erottautuminen on tärkeä osa jokaisen yrityksen liiketoimintaa. Selvitimme syys-lokakuussa tehdyssä päättäjäkartoituksessa, mitkä ovat yritysten tärkeimmät erottautumistekijät. Kartoitukseen vastasi 51 teollisuuden ja teknisen kaupan yrityksen päättäjää.
Näin teet tuloksellista hakukonemainontaa
Tiesithän, että myös rakennustuotteita haetaan verkosta ja yhä enenevissä määrin myös tarjouspyyntöjä lähetetään verkon kautta? Tutkimustemme mukaan rakennustuotteita myyvien yritysten verkkosivuilla käyneistä henkilöistä yli 80% etsii tuotetietoa. Siksi tuotetiedon näkyvyys hakukoneissa sekä laadukkaan tuotetiedon tarjoaminen verkkosivuilla on ratkaisevan tärkeää.