Tilataan yksi innovaatio–ketterällä pilottihankkeella
Miksi suunnitella gigalomaanisia digiprojekteja, kun liiketoimintaa voidaan kehittää jatkuvasti kevyillä muutoksilla?
Liidihankinnan digitalisointi tilausten kasvun moottorina
Huippumyyjä hakusessa? Tutustu liidihankinnan digitalisointiin!
B2B-myyjän kuolema
B2B-myyjien työpaikat ovat vaarassa, etenkin rutiininomaista työtä tekevien keskuudessa.
Vältä virheitä asiakaspalvelun digitalisoinnin avulla
Kun myyntiä ja asiakkuuden hoitoa tarkastelee kokonaisuutena ja määrittelee eri vaiheissa tarvittavan tiedon ja dokumentit, muodostuu mainio pohja ja perusta myynnin ja asiakaspalvelun digitalisoinnille.
Mahtuuko asiakaskeskeisyys verkkoon?
Onhan siellä netissä tilaa, mutta joidenkin asioiden vieminen verkkoon on vaikeaa. Yksi niistä on asiakaskeskeisyys.
Riittääkö myyjien aika vastata kasvaneeseen kysyntään?
Tarjouspyyntöjen ja tilausten määrän ennustetaan lisääntyvän ensi vuoden aikana.