Lahjoitimme Itämeren hyväksi
Liityimme BSAG:n merelliseen orkesteriin ja lahjoitimme joulutervehdyksiin varatut rahat Baltic Sea Action Groupin Itämeri-työhön.
Saako asiakkaasi saman tuotetiedon julkaisukanavasta riippumatta?
Yksi markkinoinnin tärkeimpiä tehtäviä on tuottaa asiakkaille laadukasta, hyödyllistä ja houkuttelevaa tietoa yrityksen tuotteista. Usein tuotetietoa tuotetaan, rikastetaan ja julkaistaan moninaisilla eri tavoilla, valituista markkinointikanavista riippuen. Tiedon laatu ja muoto vaihtelevat ja käytössä olevia järjestelmiä sekä tallennusmuotoja on useita. Tällöin myös virheiden mahdollisuus on suuri.
Miksi myynnin pitäisi ymmärtää tuotetiedon hallintaa?
81% päättäjistä aloittaa ostoprosessin verkkohaulla. 60% päättäjistä sanoo itse löytävänsä toimittajavaihtoehdot. Miten sinä olet varmistanut sen, että päättäjä löytää sinun tuotteesi?