Suurin hyöty yhteistyöstä e21:n kanssa on ollut asiakaspalvelun tason paraneminen.
Asiakkaalle tarjotut palvelut omasta tuotekannasta hintoineen, tilaushistoriasta ja tallennetuista ostoskoreista on nopeuttanut asiointia kanssamme ja samalla asiakaspalvelun puhelinjonot ovat lyhentyneet.
Helvatin hyvin toimii! Tätä on nautinto naputella. Eilen illalla puoli yhteentoista asti ja täällä toimistolla edelleen homma jatkuu.Ei saisi kehittään näin koukuttavia työkaluja.
Verkkokaupan avulla palvelemme entistä paremmin niin sopimusasiakkaita kuin tärkeitä jälleenmyyjiäkin.
Haimme toimittajaa, jolla on erinomainen rakennustuoteteollisuuden ymmärrys, tarpeeseemme parhaat ratkaisut ja kenen kanssa yhteistyö tuntuu luontevalta. e21 täytti kaikki nämä kriteerit ja uskomme, että saamme tästä yhteistyöstä vielä paljon tehoja omaan toimintaamme.
Meillä verkkoliiketoiminta tuo jatkuvaa lisämyyntiä tuotteillemme. Asiakastyytyväisyysmittauksen mukaan verkosta ostaneiden asiakkaiden kesken tulos olis huikeat 4,7/5 tyytyväisyysasteikolla. Tulos on enemmän kun osasimme ikinä toivoa.
Uusi huoltopalvelu on vähentänyt aiemman järjestelmän edellyttämän pääkäyttäjän kriittistä roolia. Nyt koko huoltoprosessissa hyödynnettävä tieto on pilvessä, jolloin tieto ei ole enää yhden henkilön takana. Koska uuden palvelun myötä kellosepät täyttävät itse huoltotiedot verkkoon, ei aiempi pääkäyttäjä ole enää vastuussa huoltoon liittyvien tietojen selvittämisestä.
Asiakkaidemme mielestä tilausten teko on nyt nopeaa ja tehokasta kun järjestelmä täyttää tehdyt tilaukset älykkäästi ja heillä on käytössä kattavat tilaushistoriatiedot ja ajantasalla oleva varastotilanne.
Tämä sivusto on optimoitu uusimmille selaimille ja puhelimille. Emme voi taata, että kaikki ominaisuudet toimivat vanhemmilla selaimilla ja puhelimilla.